Siła sprzedaży
Sprzedaż jest realizowana przez ludzi dla ludzi. Technologia może znacząco zwiększyć efektywność naszych działań ale nigdy nie zastąpi sprawdzonej rozmowy handlowej. Skuteczny sprzedawca musi wiedzieć jak rozmawiać z potencjalnym klientem aby zaspakajać pragnienia i tworzyć zainteresowanie.
Zdefiniujesz własne
czynniki sukcesu sprzedażowego

Relacja klient – sprzedawca opiera się na tych samych zasadach, co interakcje społeczne. Szkolenie rozpoczniemy od poznania jak osobowość oraz zachowanie wpływają na proces sprzedaży. Przekonasz się, że nikt nie rodzi się sprzedawcą i nie istnieją predyspozycje do tego zawodu. Najważniejsze aby odkryć kim się jest i wykorzystać zdobytą wiedzę do skuteczniejszego wywierania wpływu na innych.

Rozwiniesz umiejętności
dialogu z klientem

Zapewne wiesz, że chętniej kupujemy od kogoś, kto wzbudza sympatię. Budowanie sympatycznej postawy nie ogranicza się jednak tylko i wyłącznie do jednego schematu. Dowiesz się jak formułować komunikaty aby zostały zauważone przez danego odbiorcę, odpowiednio zrozumiane oraz ukierunkowane na osiągnięcie konkretnego efektu. Podczas szkolenia przekonasz się, że stosunek sprzedawcy do klienta znacznie warunkuje stosunek klienta do sprzedawcy.

Dowiesz się
co kształtuje proces decyzyjny

Nie będziemy skupiać się tylko i wyłącznie na cyklu sprzedażowym, gdyż lepsze rezultaty uzyskamy przenosząc uwagę na cykl zakupowy klienta. Zrozumienie jego zachowań i potrzeb pozwala wyjść naprzeciw jego oczekiwaniom i lepiej dopasować ofertę. W procesie sprzedaży wyróżniamy wiele mechanizmów psychologicznych, które odpowiednio użyte mogą zwiększyć szanse powodzenia sprzedawcy. Usprawnisz komunikację z klientem dzięki zastosowaniu skutecznych komunikatów dopasowanych do danego etapu relacji.

  • Czas trwania: 3 dni
  • Trenerzy: Jakub Rajkiewicz, Bolesław Szołkowski
  • Cena szkolenia:
    3999,99 zł
Otrzymasz wiedzę z dwóch obszarów:
  • Sprzedaż
    W tym m.in. badanie potrzeb i oczekiwań klienta, rozmowa z klientem, prezentacja produktu oraz finalizacja sprzedaży
  • Marketing
    W tym m.in. segmentacja klientów, pozycjonowanie produktów/usług, targetowanie oraz komunikacja.
Dzięki szkoleniu:
  • 1
    Uzyskasz wiedzę niezbędną do pracy w bezpośredniej relacji z klientem i nabędziesz umiejętności niezbędne do skutecznej sprzedaży produktów lub usług
  • 2
    Nauczysz się uniwersalnych praw marketingu, dzięki którym usprawnisz komunikację z klientami i zaczniesz osiągać konkretne rezultaty z działań promocyjnych
  • 3
    3) Zrozumiesz znaczenie indywidualnego podejście do klienta w procesie budowania długoterminowych i zyskownych relacji
Dlaczego warto?
  • Szkolenie oparte jest na analizie biostrukturalnej umysłu, którą opracował Amerykański badacz mózgu, prof. Paul D. MacLean, Dyrektor Instytutu ds. Ewolucji i Zachowania Mózgu przy Narodowym Instytucie Zdrowia Psychicznego w Bethesda/Maryland. Jego metodologia od ponad 20 lat wykorzystywana jest w światowych korporacjach m.in. do zwiększania sprzedaży. Na koniec otrzymasz certyfikat ukończenia III stopnia szkolenia licencjonowanego systemu treningowego.
  • Wszystkie moduły szkolenia zawierają elementy instruktażowe i przykłady zastosowań wiedzy w praktyce. Odpowiednio dobrane ćwiczenia pomogą zbudować własny plan rozwoju sprzedaży, przećwiczyć zastosowanie poznanych technik oraz zwiększyć umiejętności nawiązywania relacji z klientami.
  • Wiedzę, którą uzyskasz możesz wdrożyć w dowolnej branży. Opanujesz uniwersalne zasady sprzedaży i marketingu, które odpowiedzialne są za sukces w relacji sprzedawca-klient, niezależnie od produktu, usługi bądź typu działalności.
Czego się nauczysz?
  • Poznasz źródła i sposoby pozyskiwania nowych klientów oraz budowania długoterminowych relacji.
  • Dowiesz się jak nawiązać pierwszy kontakt z klientem oraz jak prowadzić rozmowę handlową w zależności od typu odbiorcy.
  • Zrozumiesz zasady prezentacji produktu za pomocą korzyści, które odpowiadają na indywidualne potrzeby klienta.
  • Otrzymasz podstawy do stworzenia skutecznej strategii marketingowej i odpowiedniego planowania działań promocyjnych.
  • Nauczysz się technik argumentacji oraz zasad wywierania wpływu aby skuteczniej osiągać cele w komunikacji z klientami.
Sprzedaż to zyski, a marketing to podejmowanie decyzji z uwzględnieniem efektu na kliencie. Często te dwie blisko powiązane ze sobą dziedziny mają tendencję do „rozjeżdżania się”. Dzięki temu szkoleniu zrozumiesz ich związek i gwarantuję, że zwiększysz efektywność.
~ Jakub Rajkiewicz
Wykształtuj swój indywidualny styl sprzedaży. Zainspiruj się do nowego spojrzenia na dotychczasowy sposób prowadzenia działalności. Weź udział w szkoleniu SIŁA SPRZEDAŻY.